24 Nisan 2014 Perşembe

BİR TİYATRO BİR KİTAP




Kıvırcık arayıp "abla kitapçımız kapanmış" dediğinde ne kadar üzülmüştüm.
Ama kapanmamış işte bu iki güzel kitapta ordan alındı.
Normalde kitapçıya yolum düşerse aklımda olurdu alacağım kitaplar ama bu defa öyle olmadı. Kıvırcık kapanmış abla orası dedi ya umutsuz umutsuz yine de geçelim sokaktan dedik, baktık açık. Daldık tabi içeri hangi kitaba elimi atacağımı bilemedim. Nihayetinde bu iki güzel kitabı aldım. Çok mutlu oluyorum kitap aldıkça siz de öyle mi ?
Şu sıralar elimde Goethe'nin Genç Werther'in Acıları kitabı var. Bitirir bitirmez yukarıdaki iki kitaptan birine başlamayı düşünüyorum.


Bugünün ikinci güzel haberi ise, yarın tiyatroya gidiyoruz. Aslında bugün çocuklar için Devlet Tiyatro'sunda gösteri vardı fakat çok kalabalık olduğundan giremedik. Ben kardeşimi götürmüştüm. Gösteriyi izleyemesek de gitmeyi planladığımız oyun için bilet aldım. Çehov'un Sevgili Doktor adlı oyunu. Adana Devlet Tiyatrosu tarafından oynanacak. Zamanım olursa eğer izledikten sonra da yorumlarımı yazmayı planlıyorum.

Nedendir bilmiyorum kitaplar ve tiyatro bana acayip mutluluk veriyor. Sinemaya bu kadar düşkün değilim. Çok sevdiğim belki milyonlarca film var ama tiyatronun da yeri ayrı be!

Hepinize bol okumalı bol tiyatrolu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...