24 Kasım 2014 Pazartesi

KASIM 24.

Allah'ım inanamıyorum. Aylar aylar sonra kumanda panelindeyim. Yazıyorum.
Yazmayı unutmadıysam bir post çıkacak.

Nerden başlayım ne yazıyım bilmiyorum. Hepinizin yazılarını o kadar çok özledim ki uzun zaman oldu yazmayalı, okumayalı.
Görüşmeyeli ben yaşlandım. Bugün bir yaş daha aldım ömrümden. Ruhen de bi yaşlandım sanki. Eski neşem yok artık. Sonbaharı daha bi seviyorum mesela.

Sabah derse giderken parktaki sarı yaprakları, akşamüstü kızıllığını sever oldum.
Büyümek çok kötü. Yani sorun sorumluluk falan almak değil de sorumluluk almadan önce önemli kararlar vermek. Doğru yollardan ilerlemek.
Hayatım bi monoton. Hep Kpss artık. Bunun rekabet ortamı çok felaket. Alım yok, sınav zor, çalışan,çabalayan çok. Zaten bu yüzden buraya uğramayışlarım. Hep sınavlara hazırlıkla geçiyo şu sıra.Artık şu dersi anlıyorum, biliyorum zaten bile demiyorum. Hepsine çalışıyorum. Geçenlerde test çözüyorum Türkçeden,bak şimdi iki soru alt alta nasıl denk gelmiş. Üstte memleketim Çorum'un  Boğazkalesi. Aşağıda özlemle hatırladığım, dört yıl okuduğum Çanakkale'nin Biga'sı. Bu nasıl tesadüf ya. Tam nokta atışı. İlçelerine kadar.

Geçen sene bu vakitlerde okulun kütüphanesinde vize derdi çekiyorduk. Onlar ne kadar tatlı telaşlarmış şimdi anlıyorum.

Hesap makinası, formül kağıtları, notlar, uykusuz geceler. Hepsi iki haftacık dertmiş.
Benim doğum günüm hep sınav haftalarına denk gelirdi. En berbat geçen sınavımın sonunda bir sürpriz beklerdi beni.
Hep de anlardım ama anlamıyormuş gibi yapardım. 8 yıldan sonra arkadaşlarımdan ayrı, ailemle  geçirdiğim ilk doğum günüm. İnsanın ailesiyle olması güzel ama arkadaşlarından ayrı olması kötü. İkisini bi arada tutamadım. Hep sevdiğim insanların bi kısmı uzağımda kaldı.
Dün geceden beri o kadar güzel dileklerde bulundular ki Allah'a bir kez daha şükrettim onları karşıma çıkarttığı için.

Onların gözündeki 'ben' çok daha farklı.
Mütevazilik falan olsun diye demiyorum ama cidden 'ben' o kadar da hiç değilim.
Sadece onların kalpleri kocaman,tertemiz.
En güzeli insanın sevildiğini hissetmesi. Birçok kişi bugün bunu ziyadesiyle hissettirdi,sağolsunlar.
Ne kadar şükretsem az bunca yüreğe yer edindiğim için.

Öyle işte bi yaş daha aldık.


Her şey o kadar sıradan ki. Eskiden vakit bulamazdım bloğa yazı yazmak için. Şimdi yazacak olay yok.Ya da gülmek için her işimin içinde bi saçmalık olurdu. Hep başıma olmadık işler açardım. Mesela rezillik rekortmeniydim. Onları bile arayıcam neredeyse. Bi insanın hayatı bu kadar mı sıkıcı olur. Kendi kendimden sıkıldım. Korkarım bu düzen bizi robot insanlara çevirecek.
İşin aksiliği bu sıra okuduğum kitaplar da hüzünlü.


Mesela Victoria. Sonunda ağladım ki ben yılda belki 2 belki 3 defa ağlayan bi insandım. Artık her şeye ağlayasım geliyo. Deli gibi oldum. 'O eski halimden eser yok' şarkısının gerçek timsaliyim. 

Daha fazla yazıpta ağrıtmayım başınızı.
Bloğa yazmak ne güzel. İnsan bi rahatlıyo, içini döküyo. İsteyen okuyor, istemeyen okumuyor ne de güzel.

Ve son olarak! Bizi bu günlere getiren eğitimcilerimizin öğretmenler günü kutlu olsun.





6 yorum:

  1. heeey hadi be büyüme artık kpss kolay gelsin ya hadi başarılar olsun işallah. knut hamsun viktorya okudum hem de fotodaki o baskıyı. bi kitap daha vardı aynı yine yazar adı da pan idi sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Deep, bi hayırlısıyla bitsin bu sene:) Baya eski bi baskı bu, böyle eski baskıdan okumak daha keyifli :)

      Sil
  2. daha ne kadar anı biriktirecek ve ne kadar yazacak detay bulacaksın hayatında, yeni başladığını anlayacaksın dönüp bu günleri andığından , inş yeni yıl mutlu , umutlu sağlıkla ve dilediğin her şeyin gerçekleştiği bir yıl olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çook teşekkür ederim :)
      Aslında yolun çok başındayım daha umarım biriktirecek nice güzel anılarım olur :)

      Sil
  3. Merhaba, Gülsüm. :)

    Biraz önce Biga'da okumuş olduğunu gördüm, yanlış okumadıysam eğer.
    O yüzden, belki güzel anılarını tekrar aklına getireceğim ama sana Çanakkale'den selamlar gönderiyorum. :)

    İyi çalışmalar diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa merhabalar, çok seviniyorum Çanakkale'den insanlara rastlayınca selamınızı büyük mutlulukla alıyorum :)
      Çok güzel 4 yılım geçti oralarda. Sizlere de başarılar diliyorum :)

      Sil

Benzer Yazılar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...