6 Ekim 2015 Salı

#POSTCROSSİNG





Daha önce Postcrossıngten bahsetmiştim. Şimdi yine iki kartpostal yolladım biri Rusya biri Almanya. Aslında çoktandır yazdım ama baya bi masamda süründüler bugün artık yollayabildim şükür. Uzun zamandan sonra yolladığım ilk kartpostallarım. Postcrossingi çok seviyorum tek sıkıntım kartpostal bulmak. Sanki 90lı yıllardan sonra kartpostal basımını durdurdular hiç istediğim gibi kartpostal bulamıyorum. İstiyorum ki Türkiye'nin tarihi güzelliklerini yansıtan bişey olsun ama yok.  Alman vatandaşa Türkiye'den Hollandalı ressamın resmini yolluyorum müthiş dimi.

Siz de Postcrossing'e üye olmak istiyorsanız buraya tıklamanız yeterli.
Postcrossinge üye olarak birçok ülkeden kartpostal alıp kendi koleksiyonunuzu oluşturabilirsiniz.
Başarılar :)

3 yorum:

Benzer Yazılar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...