3 Haziran 2014 Salı

İÇ DÖKÜŞ.



Şüphesiz, her gün geçtiğim bu sokağı özleyeceğim. Parkta oynayan çocukların sesini de. Belki vize-final haftalarını da. Bugün Japanesee ile konuşurken bi daha notlarımı hep temize çekicem dedim. Okul mu kaldı  ki. Hangi notu ?
Bu aralar bloğu iyice günlüğe çevirdiğimin farkındayım. Burası tamamen başlığından farklı bir yer haline geldi.
Ama oturup şuraya yazıyorum ya nasıl rahatlıyorum. Son günlerde de hep bi "Biga'ya veda" havası estiriyorum onun da farkındayım. Ama cidden üzülüyorum, şu yazımı birinci sınıflar okusa güler.
Ama düşünsene 4 yıl. Ve tek başınasın. Herkes yabancı(ydı).
Hani böyle şey var. Burayla ilgili bazı şeylerden sıyrılıp gitmek istiyorum. Ne bileyim bazı kişileri hatırlamak istemiyorum bi daha mesela. Bazı yerleri, bazı anıları.
Ama bazı insanları da paket yapıp götüresim var. Keşke daha erken tanısaydım dediğim çok insan da var.
Gerçekten bana çok şey katmış, çok şey öğretmiş bir yığın insan. Yıllar cidden bazı güzellikleri alıp götürse de muhakkak ki getirdikleri de oluyor.
Şundan 1 ay sonrasını tahmin edemiyorum. Beni ne bekliyor, ben neleri bekliyorum bilmiyorum.
Hayaller kuruyorum, orada her şeyin bir düzeni var. Ve  hep kazanan ben oluyorum. Ve hep mutlu.
Umarım tüm düzenim, hayallerimdeki gibi kalır.
Hoşçakalın.
Bu da bugünün şarkısı olsun.



4 yorum:

  1. Mezun olmanın böyle sıkıntıları var, inan bende şuan aynı duygular içerisindeyim bir yandan okuldan çok sıkıldım bir yandan da hiç bitmeyen bir öğrenci hayatım olsun istiyorum ve bu kadar uzun süre yalnızken dönmek durumu çok zor geliyor.. Herşeyin hayırlısı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam da senle aynı şeyleri hissediyorum. Sınavlar, dersler, okul insanı cidden bazen çok bunaltabiliyor. Ama şimdi gelecek sisli bir görüntüden ibaret ya o da korkutuyor. Ve öğrencilik de bir yandan güzel geliyor.
      Aynen, hayırlısı bakalım...

      Sil
  2. ayy ne duygusalsın ki ama sahiden ben de merak ettim bak 1 ay sona nerde olcaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bu konuda çok duygusalım galiba şu sıra :) 1 ay sonra bakalım kim bilir ?

      Sil

Benzer Yazılar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...