31 Temmuz 2014 Perşembe

İLK MİM

Deeptone'nun bloğunu biliyorsunuz değil mi ? İlk mimim Deep'ten. O halde başlayalım.

Aşk mı bağlılık mı ?
İkisi de bana göre değil ne yalan söyleyeyim.
Gurur mu teslim olmak mı ?
Çalışmadığım yerlerden ama bu sorular hep bilemedim ki şimdi.
Sarışın mı esmer mi ?
Kalbi temiz olsun.
Yeşil göz mü mavi göz mü ?
Mavi sevmem.
Et mi tavuk mu ?
Tavuk.
Karpuz mu kavun mu ?
Karpuz.
Altın mı gümüş mü?
Gümüş.
Kedi mi köpek mi?
Köpek.  Ama Tarçın'ım istisna. En güzel kedi.
Beyaz mı siyah mı ?
Neye göre olduğuna bağlı, değişir.
Yağmur mu güneş mi ?
İkisinden de biraz biraz.
Mesajlaşmak mı aramak mı ?
En güzeli yüz yüze konuşmak.
Bodrum mu Çeşme mi ?
Bozcaada.
Deniz mi havuz mu ?
Deniz, deniz, deniz.


Şimdi de benim birilerini mimlemem gerekiyor değil mi ? Ama bir şey itiraf edeyim mi ? Ben mimlemeyi bilmiyorum. Yani mesela birini mimlediniz diyelim. O kişiye mail mi atıyorsunuz yoksa o kişi yazınızı görüp mü mimi yapıyor tam bilmiyorum. Deep bana yorumda yazmıştı mesela.
Ben de işin biraz kolayına kaçıp kardeşimi, Bir Adını Bilsem bloğunun sahibini mimlemiş olayım.
İsteyen herkeste yapabilir, keyifli okumalar.

2 yorum:

  1. çok içten ne güzel yazmışsın da tarçına baktım o ne yaaa allam mıncıklanır ki oooo :)

    YanıtlaSil

Benzer Yazılar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...