2 Ağustos 2013 Cuma

KÜÇÜK PRENS


KÜÇÜK PRENS/ANTOINE DE SAINT-EXUPERY
Orjinal adı ; Le Petit Prince
Öylesine güzel bir öykü ve öylesine güzel cümlelerle döşenmiş bir kitap ki.
Öncelikle şöyle güzel cümlelerle başlıyor ;


Sanıyorum ki bir dosta armağan edilebilecek en güzel hediye bu olsa gerek.
Çocuk kitabı gibi olsa da aslında her yaş grubunun okuyabileceği bir kitap. Yani nasıl anlatayım, Küçük Prensi okumak çok sevdiğiniz bir sokaktan geçmek gibi ya da çok sevdiğiniz bir arkadaşınızla vakit geçirmek,en sevdiğiniz müziği ruhunuzda hissetmek gibi.
Yazarın kendi suluboya resimleriyle oluşturulmuş olması da bir ayrı güzel.
Bu yaz gerçekten okumak için çok güzel kitaplar seçtiğimi görüyorum ama sanırım içlerinde en çok tadı damağımda kalacak olan Küçük Prens olacak.
Nedendir bilmiyorum yaprakları çöle düşen,hikayesi çölden geçen kitapları çok seviyorum. Nazan Bekiroğlu'nun Cam Irmağı Taş Gemisi, Paulo Coelho'nun Simyacısı ve Küçük Prens gibi.
Zaten ince bir kitap olduğundan içeriği hakkında bir şey yazmak istemiyorum.
Okumadıysanız mutlaka okuyun o altın sarısı saçları olan küçük adamı unutamayacaksınız.
Ve son olarak Kitabın son yazısını ve becerebildiğim kadar çizdiğim benim küçük adamım ;


2 yorum:

  1. Çokkk severim :)
    Oğluma okuma yazma öğrendiğinde hediye ettiğim ilk kitap...
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de kardeşime hediye ettiğim ilk kitaptır :)
      Küçük,büyük herkesin sevebileceği nitelikte bir kitap.

      Sevgilerimle :)

      Sil

Benzer Yazılar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...