4 Ocak 2015 Pazar

2015'İN İLK GÜNLERİ

2015'in ilk günlerinin tabiki de uğurladığımız 2014ten hiçbir farkı yok. Benim için öyle en azından.
2014 ne kötü bi yıldı. Ne kötü gitti. By.
Artık bloğa yazarken çok zorlanıyorum. İki lafi bi araya getiripte adam akıllı bir yazı çıkaramıyorum ve son yazılarıma bakıyorum çok sıkıcı.Hayır işin kötü yanı normalde de böyleyim. Kendi cümlelerimin içinde boğuluyorum. Kendini bir türlü anlatamayan Yıldız Tilbe gibiyim.
Yazılarım da hayatım gibi bir kısır döngü içerisinde. Hep sıkıldım, bunaldım, yoruldum temalı. Ne iğrenç. Ama şuraya yazınca çok rahatlıyorum. Kağıda dökülünce cümlelerim bu rahatlığı vermiyor. Bazen de yazdıklarım acayip saçma geliyor ama olsun beğenmeyince silerim, ne var ki.

Artık küçük şeylerden çok mutlu oluyorum.Gerçi eskiden de öyleydim ama bu daha farklı. Öğleden sonra derslerinde sınıfa sarı-kızıl bir güneş düşüyor onu çok seviyorum. Uzunca bir aradan sonra tiyatroya gittim. Sıkıcıydı. Ama ben keyif aldım. Annem bambu aldı. Ders çalışırken bana eşlik eden tek canlı. Onu yanımda görmekten de mutlu oluyorum. Saksıya attığım limon çekirdeği boy verdi minicik, çok tatlı.

Havalar çok soğuk,karanlık. Böyle havalarda ders çalışmak daha güzel geliyor artık.


Bazen yağmur yağıyor. Ama çok değil. Çanakkale'ye kar yağmış. Burada hiç yok.
Diplomamı almak için bi daha gidicem. O zamanı da dört gözle bekliyorum.

Bloğum artık isminden tamamen bağımsız. Kendine münhasır bir yer haline geldi onun da farkındayım. Ama o kadar uzun zaman oldu ki kitap okumuyorum. Utanılası değil mi ? :(
Hep kalın kalın kitapların içinde boğuşuyorum.




Ben razıyım ama şikayetçi de değilim. Yeter ki bunlar bana 657'ye tabi olduğum bir yıl getirsin.

Benim her yıl için dileklerim aşağı yukarı aynıdır ama bu sene çok farklı.
Hep kendimle konuşuyorum bi kendime anlatıyorum o dilekleri. Umarım ki ufacık bir kısmı bile olsa gerçek olur.


Umarım sizlerin de dilekleri,duaları,temennileri  gerçek olur.

Vaktinizi ayırıp, bana eşlik ettiğiniz için çok teşekkürler...

7 yorum:

  1. Hangi ara ayın beşi oldu yahu
    daha dün girmedik mi yeni yıla..
    ah bu zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu hızla 2015 de biter hemen...

      Sil
  2. Merhaba, blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım banada beklerim sevgiler. :) http://feracelihanimkiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. foto da sölediklerin deeee neren sıkıcı beeeeee bi deeee arada uğra bi deeee haberlerini ver amaaa yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz sessiz takipteyim ben deep :) yazmasam da uğradıkça en azından senin yazılarını okuyorum :)

      Sil
    2. onu demiyom. nabıyon annat işte kısaca haber ver diyoom sıkıcı değilsin anlatamıyo da değilsin diyoooom sen nerden bilcen onu bana sooor :)

      Sil
    3. :) :) şu üsteki yazı varya hergün onun aynısı işte :) o yüzden yazmaya gerek duymuyorum deep :)

      Sil

Benzer Yazılar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...