30 Nisan 2016 Cumartesi

Teneffüs

İlk defa mobil üzerinden post yazıyorum. Aslında aklımda da yoktu. Ama sıkıldım derslerden, işsizlikten, sınavlardan, sürekli su sınav noldu bu iş noldu diyenlerden. Hiç biri de bisey olmadı. Ben hala kütüphane bahçesinde oturmuş kazana dönen beynimi dinlendirmekle meşgulum. Bu kez kütüphane arkadaşlarım yok yanımda ben onlardan 14 dakika fazla çalıştım onlarla ara vermedim. Öyle ya artık herşey sureli bizde. Kronometre üzerine. Calıştığım saat belli mola sürelerim de. Sabah uyandigim saat değişse de evden kütüphaneye geliş sürem de belli. Sınav da öyle ya şimdi bizim tüm calışmalarımızı 2 saatte ölçecekler. Ölçsünler. Bazı arkadaşlar teneffüs diyor araya. Kütüphanede sınıf gibi oldu. Gelenler aynı genelde, hatta oturduğumuz yerler de. Sabah 8 bucukta acılıyo, 8. 40da yer bulmak neredeyse imkansız. Emek veriyoruz hepimiz, umarım Allah emeklerimizin karşılığı verir. Kpss de yüksek alıp kurum sınavlarına hazırlanan da var. Öğretmen, polis, asker olmak isteyen de. Kısaca iş istiyoruz hepimiz. Kutuphaneci abiler de memurlugun ne kadar rahat olduğunu göstermek istediklerinden sanırım, surekli uyuyorlar. Bazen çalışma salonun da telefonla konuşuyorlar sanırım çocuklar hep dersle meşgul olmasın, biraz da bizi dinlesin isteği bu. Bazen de çay içip internetten komik video izliyorlar. Bilmiyorum bize de  nasip olur mu ama istiyorum, memur olmayı istiyorum. Simdi bir kütüphane bahcesinde otururken-teneffüste-iken bunun için dua ediyorum.

4 yorum:

  1. Hayırlısı ve guzeli olsun ..bak o kütüphanede çalışmak da güzel olabilir ne guzel yeşil alanı var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin insallah. Evet ya şu yeşil alan da olmasa bogulucam sanırım :)

      Sil
  2. Çok deli koyun sürüsü hayatımız var, garantisi olmayan hayatta bir şeyleri garantilemeye çalışmak zor. Yolun açık olsun umarım güzel olur her şey. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne koyun sürüsü,bazen boşa kürek çekiyo gibiyim ama buna da şükür umarım herşey dilediğimiz gibi olur :)

      Sil

Benzer Yazılar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...