8 Ekim 2012 Pazartesi

KÜÇÜK APTALIN BÜYÜK DÜNYASI

KÜÇÜK APTALIN BÜYÜK DÜNYASI/PUCCA GÜNLÜK
Fenomen haline gelmiş bir blog yazarının kitabı. İlk aldığım gün kitabı elimden bırakamadım.Her önüme gelene de bir güzel reklamını yaptım.İki günde de bitti zaten.Bir kere dili oldukça akıcı sanki karşıma bir arkadaşım geçmiş olanı biteni anlatıyor gibi.Bazı yerlerinde 'aynı ben' hissine kapıldım. Herkesin kendine ait özellikler bulabileceği bir kitap.
Biraz içeriğinden bahsedecek olursak;Pucca hayat hikayesinin bir bölümünü anlatmış sevgililerini,iç hesaplaşmalarını,sevmediklerini..Anlatırken de hiç lafını esirgememiş olduğu gibi,içinden geldiği gibi anlatmış.İlk başta çok güldüm okurken.Birinci sevgili,ikinci,üçüncü derken artık bazı yerlerde 'yuh' dedim. Tamam açık sözlü,olduğu gibi konuşmuş o da güzel ama insanında bir mahremi olmalı. Sonlarına doğru biraz abarttığını düşündüm yani sevgilisiyle ne yaşadıysa açık açık anlatmış.
Aslında kitabın başı ile sonu arasında çok fark olmasa da ben başlarını daha çok sevdim.Daha çok kızların okuyacağı tarzda bir kitap.Biraz komedi,biraz dedikodu,biraz taktik öğrenmek isteyenler için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...