3 Ocak 2021 Pazar

BİZİM MAHALLENİN ÇOCUKLARI

Uzun zamandır buralarda yokum. 

Her defasında kendime söz verip, yine kendime olan sözümü tutmayıp, yazmıyorum ya da yazamıyorum.. Uzun zamandan sonra evde uzunca bir vakit geçirebildim. (3 gün)

Sanırım benim bloğa bir şeyler yazmak için gerçekten ciddi anlamda oldukça çok boş vaktim olması gerekiyor. Normalde çok yoğun olduğumdan değil ama bir şekilde o vakti dolduracak bir şey buluyorum kendime. 
Her neyse, neden bloğa yazmadığım için böylesine uzun bir açıklama içine girdim bilmiyorum. 
Yazmadığım bu süreçte aslında bazı değişiklikler oldu. Başka bir mahalleye taşındık, sanırım daha da mutlu olduğum bir yer olacak burası. 
Mahallemizde fazlaca kedimiz ve köpeğimiz var :)
Eski mahallemiz daha merkezi olduğundan hayvanların çok fazla yaşayabileceği yer yoktu ama şimdi öyle değil. 
Hangi sokağa girdiğimde hangi kediyle ya da hangi köpekle karşılaşacağımı biliyorum. Onlar da mahallenin birer sakini. 




Mesela bu kediler. Ama artık onları eskisi kadar sık göremiyorum hava güzelse görme ihtimalim daha fazla oluyor. 


Bu iki köpekte çok tatlı, selam ver hemen peşine takılıyorlar. Bir de minicikler :)






Bu ikisi de mahallenin bekçileri:) İkisi hep beraber takılırlar ama  istediğin sevimliliği yap yine de peşine takılmazlar. Mekanları belli. 

İnsanların sokak hayvanlarına olan hassasiyetinin biraz daha arttığını görüyorum. Kış mevsiminin de gelmesiyle birlikte onlar için yapılan yuvaların, sokaklara konulan mamaların daha da arttığını farkettim ki bu çok güzel. 

Ve son olarak evimizin de tatlı bir üyesi var, Çiko. 


Kendisi yaklaşık 1 senedir bizle. O bizden memnun mu bilmiyorum ama ben onu aşırı çok seviyorum. 

Ben kendime gelecek olursam, eski alışkanlıklarımdan oldukça uzaklaştım. 
Neden bilmiyorum içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor. 
Eskisi gibi kitap okumuyorum, kendimi geliştirmek adına çabalamıyorum. Bilmiyorum neden böyle oldu, işteyken sürekli evde yapacağım işlerin planını yapıyorum, eve geliyorum hiç birini yapmadan yatıyorum. Evdeyken de sürekli işin planını yapıyorum. İşteyken de bu defa planladığım gibi gitmiyor yine yapacağım işler yarım kalıyor. Bu böyle kısır bir döngü gibi. 
Artık günlerin daha uzadığı, en azından hava kararmamışken işten çıktığım günlerin gelmesini istiyorum. 
Pandeminin bitmesini, ailemin yanına gitmeyi, sevdiklerime sarılmayı istiyorum. 
Üzerimdeki anlamsız stresi atmayı istiyorum. Daha sakin, daha neşeli olmayı istiyorum. 
Dilerim bu yıl tüm güzel dileklerimizin gerçekleştiği, benim de kendimi geliştirdiğim bir yıl olur.. 

Gördüğünüz üzere sokaktaki arkadaşlarımızdan yola çıkıp yine kendi dertlerime bağladığım bir yazı oldu:) İç dökmeye hasret kalmışım sanırım. 

Hoşçakalın...

11 yorum:

  1. Ben size kendi tecrübemi aktarayım izin verirseniz:) Hiçbir bahane yaratmadan en meşgul zamanlarımda yazmaya devam ettim. Sanki bir gün ara versem büyü bozulacaktı. Yani ister canım sıkkın olsun, ister keyifli bir anım, iki satır da olsa bir şeyler yazdım. Yazmak beni rahatlatıyor. Günlük tarzı da olabilir, gezi yazıları ya da fikir yazıları. Yazdıkça kendimi daha çok geliştirdim, okudukça bilgim arttı.
    Hayvan sevginizi çok takdir ettiğimi söylemeliyim. Biz de çiko'nun bir benzeri aşko var:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında doğru olanı yapmışsınız, insan bir kere bıraktı mı, yazmak zor geliyor gerçekten:) tecrübenizi aktardığınız için teşekkürler. Kendime bu konuda çok güvenmesem de deneyeceğim.
      Aşko mu,ne güzelmiş :) Sevgiler..

      Sil
  2. bende , arkadaşlarımla oturup dertleşmeyip özledim , offf... çikoya selam bende de pamiş var , şimdilik onla dertleşiyoruz ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten özlediğimiz ne çok şey var değil mi? Pamiş iyi bir dert ortağıdır bence :) Sevgiler..

      Sil
  3. Bu yıl çok daha güzel bir yıl olsun. Gönlünüzce olsun her şey.Hayvan duyarlılığının her geçen gün artması çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için iyi bir yıl olsun, hepimizin daha mutlu olduğu güzel günler görürüz umarım:) Sevgiler..

      Sil
  4. Bugün ülkenizdeki birçok insanın vahşi hayvanları derinden önemsemesinden çok memnunum.
    Selamlamak !.

    Yeni Yılınız Kutlu Olsun 2021, umarım bu yıl geçen yıldan çok daha iyi geçer.

    YanıtlaSil
  5. olsun yaa geldin yaa seni görmek güzel çikoyu daaa :)

    YanıtlaSil
  6. Pandemi tüy dikti diyorum. Bıktık...
    Sabır sınavı veriyoruz her konuda.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  7. Bıktık, sıkıldık, bunaldık, yetti artık :)
    Selamlar, sevgiler..

    YanıtlaSil

Benzer Yazılar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...