3 Nisan 2020 Cuma

GÜNAYDIN, GÜNAYDIN, GÜNAYDIN

Evet, Günaydın!!!
Sanıyorum uzun zamandan sonra bu kadar keyifli güne başlıyorum, sebepsiz. 
Şüphesiz şehir değiştirdiğimden beri hayatımın en zor zamanlarını geçirdim. Ama garip bi mutluluk var içimde, karantinaya rağmen.
Her şeyin daha güzel olacağına inancım var, bu sabah.
Bu günlerin geçeceğini, her şeyin normale döneceğini umut ediyorum.

 

Bu sıralar, Amin Maalouf'un Afrikalı Leo adlı kitabını okuyorum, ilk 50-60 sayfa bana göre feci sıkıcıyla ama şimdi oldukça akıcı olmaya başladı. Beyoğlu'ndan YKY'dan almıştım. Güzel bir gündü o gün de.
Bu sabah uzun zamandır girmediğim Spotify hesabımı açtım, karşıma 2016 yılında en çok dilediğim müziklerden oluşturulmuş bir liste çıktı, tekrar eskiyi hatırlamak belki de bu kadar iyi gelmiştir.
Bu arada, The Bing Bang Theory izliyorum, çok güzel.  
Umarım daha keyifli, umut ve mutluluk dolu günlerimiz olur. 
Nisan, en sevdiğim ay. İnanıyorum her şey çok güzel olacak. 
Hosçakalın...

8 yorum:

  1. Enerjik yazılar okumak güzel:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. müzikler, big bang theory, maluf, şehre alışman, her şey yolunda yani. big bang theory yazarının yeni dizisi mom da çok komiiik :) hoşgeldiiin :)

    YanıtlaSil
  3. Her sey yolunda Deep :) Mom mu ? Hazır dizi arayışındayken başlayım o zaman :) Hoş bulduk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hıhım sevindim. instada da öyle gözüküyo zateeen :) mom iyi komedi :) dizi istediğin zaman bana sor seeen. bütün dizileri izliyoom :) blogumda da var bir dolu dizi zaten :) tür söle sölerim sanaa :)

      Sil
  4. Ahh Deep nasıl yetişiyosun bunca şeye, hayranım :) çook uzun zamandır, hiçbir şey yetişemiyorum ben, fırsat bulduğumda izlediğim ilk dizi olacak :)

    YanıtlaSil

Benzer Yazılar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...